пятница, 6 ноября 2015 г.

‪#‎ჩემი_მადლიერების_სია‬

..

, მე მადლიერი ვარ ,რომ მააქვს გული, რომელიც ჩემი სხეულის სიცოცხლეს უზრუნველყოფს....მე მადლიერი ვარ ყოველი დღის რომელიც მითენდება და მიღამდება ,,,,მე მადლიერი ვარ ,რომ ვხედავ სინათლეს და გარე სამყაროს,,, მე მადლიერი ვარ ,რომ მააქვს მხედველობა,,, მე მადლიერი ვარ ,რომ მაქვს წერის უნარი,,,მე მადლიერი ვარ ,რომ მააქვს სიარულის უნარი ,,,მე მადლიერი ვარ ,რომ მააქვს შეგრძნების უნარი... მე მადლიერი ვარ ,რომ მააქვს საკვები,,,მე მადლიერი ვარ ,რომ მააქვს წყალი...მე მადლიერი ვარ ,რომ მააქვს გაცნობიერების უნარი,,, მე მადლიერი ვარ ,რომ მყავს მშობლები ,მე მადლიერი ვარ ,რომ მყავს ძმები,,, ,მე მადლიერი ვარ,რომ მყავს შვილი.. მადლიერი ვარ,რომ ვიცნობ უბრალო და თბილ ადამიანებს ,მე მადლიერი ვარ მათი ,ვინც კი არსებობს ჩემს ცხოვრებაში ,,,, მე მადლიერი ვარ, ჩემი შეცდომების ,სხვაგვარად უბრალოდ ვერ ვისწავლიდი ბევრ რამეს,,,, მე მადლიერი ვარ,რომ მააქვს სურვილი და უნარი ცვლილებებისა,,,, მე მადლიერი ვარ ,რომ ვიცნობ ადამიანებს ,რომლებიც დიდ მოტივაციას მაძლევენ ,,მე მადლიერი ვარ ადამიანობის,,რომ გავჩნდი ადამიანად,,,, მე მადლიერი ვარ ,რომ მააქვს სურვილები,ოცნებები და მიზნები ,მე მადლიერი ვარ ბუნებისა,ყვავილებისა,მცენარეებისა,ხეებისა,მზისა, ზღვისა,,,მე მადლიერი ვარ სიცოცხლისა,,,მე მადლიერი ვარ ,რომ შემიძლია სიცილი,მე მადლიერი ვარ ,რომ შემიძლია მიყვარდეს,,,,მე მადლიერი ვარ ,ჩემი სხეულის და სხეულის ყველა ორგანოსი,,, მე მადლიერი ვარ ,ყოველი ჩემი დრის ,სადაც ბევრი სასიამოვნო მოვლენები ხდება ,,, მე მადლიერი ვარ ,რომ მააქვს სითბო,,,მე მადლიერი ვარ,რომ შემოქმედმა ადამიანად ,რომ მომავლინა და მომცა თავისუფალი არჩევანი,,, მე მადლიერი ვარ ჩემი თავის-უფლებით,,,, მე მადლიერი ვარ,ამ მადლიერების განცდის უნარის,,, მე მადლიერი ვარ,იმის ვინც ვარ და როგორიც ვარ,,, მიყვარხართ ,,და მადლიერი ვარ თქვენი ადამიანებო,რომლებიც მაძლევთ საშვალებას ასე გესაუბროთ ,,მე მადლიერი ვარ დედამიწის და დედამიწელების,,, P.S... იმედია , ცოტათი მაინც განგაცდევინეთ იმის გააზრება ,თუ რატომ ღირს ცხოვრება და რამდენი მიზეზი გვაქვს სიცოცხლის ტკბობისთვის ,

Комментариев нет:

Отправить комментарий